Raffina
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Betingelser

Dette kjøpet er regulert av de nedenstående salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over Internett.

Partene

Selger er Raffina AS, Tranaskogvegen 2 7716 Steinkjer, hei@raffina.no, tlf 91929104, org.nr 907038403, og betegnes i det følgende som selger/selgeren.

Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som  kjøper/kjøperen.

Priser 

Alle priser er oppgitt inklusive mva. Alle kostnader knyttet til kjøp, varer og frakt vil fremkomme i kjøpsprosessen før man utfører selve betalingen.

Alle tilbudspriser gjelder så langt lageret rekker, eller i henhold til dato i annonser.

Vi tar forbehold om at feil kan oppstå på priser og beholdning samt tekniske feil knyttet til handlekurv eller utsjekk.

Metervarer

Alle metervarer selges pr 0,5m, pris oppgitt er pr 0,5m. Kjøper er selv ansvarlig for å bestille riktig lengde på metervarer. 

Kurs

Påmelding til kurs er bindende og refunderes ikke.

Hvis du blir forhindret fra å delta grunnet egen sykdom og melder fra om dette uten opphold vil du kunne få tilbud om å delta på tilsvarende kurs på annet tidspunkt såfremt dette er praktisk mulig. Henvendelser vdr kurs rettes til hei@raffina.no 

Frakt og ekspedisjon

Frakt og ekspedisjonskostnader kommer i tillegg på alle kjøp, unntatt ved valg av "hente selv" og kjøp som overstiger grense for fri frakt. Hente selv må avtales for hver gang!

Vare skadet i transport

Dersom pakken du mottar er transportskadet, er det viktig at du melder fra om det til PostNord idet du mottar pakken. PostNord har ansvar for at forsendelsen er hel når den kommer fram, og evt. klage må fremsettes til dem. For nærmere informasjon rundt dette, kan du ta kontakt med Postnord sin kundeservice – les mer her, eller telefon 98709300.

Betaling

Alle salg til private gjøres mot betaling via Klarna eller Vipps. For bedriftskunder: ta kontakt ang. mulighet for faktura.

Leveransevilkår

Alle ordrer får statusen "levert" så snart de er ekspedert. Ordren sendes vanligvis første virkedag etter bestilling. Normal leveringstid vil de fleste steder i Norge være 4-5 virkedager fra du bestiller til du har ordren.

Alle ordre fra Raffina vil bli sendt som Postnord Collect om ikke annen fraktmåte kommer opp som alternativ i handlekurven ved kjøp.

Det er ditt lokale postkontor/utleveringssted for Postnord som er ansvarlig for å sende ut hentemelding om varen ikke kommer direkte i din postkasse.

Varer bestillt på nett som ikke blir hentet eller nektet mottatt vil bli returnert til oss for kundens regning.

Angrerett

Fra varene er mottatt har du 14 dagers returrett for uåpnede varer. Angrerettskjema sendes ut pr mail. Du som kunde er selv ansvarlig for å betale fraktkostnader på en vare som du vil angre kjøpet på, dette trekkes fra før du får penger tilbake. (jfr. angrerettsloven §25)

Ved retur, benytt vedlagt returetikett. Varer som er retunert innen angrerettsfrisken i uskadet tilstand vil du få tilbakebetaling for (fratrukket returfrakt) Varer som er åpnet/skadet/tilsmusset vil gi redisert eller ingen tilbakebetaling. Matverer (te, krydder, honning mv.) kan kun retuneres dersom de er uåpnet/forseglingen er ubrutt.

Reklamasjon

For reklamasjon, send mail til hei@raffina.no 

Copyright

Alt innhold på Raffina sine sider er Raffina sin eiendom. Dette innholdet er beskyttet etter opphavsrett, markedsførings- og varemerkingsloven. Dette betyr at firmanavn, varemerker, logo, produktnavn, info om produkter, bilder, design ikke kan kopieres, lastes ned uten vårt samtykke

Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid/i henhold til gjeldende lovverk. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  600  eller www.forbrukertilsynet.no.

 

Trykk ENTER for å søke